diumenge, 30 de juny del 2013

Llibreta sanitària

A Sitges vaig comprar un kit per guardar la llibreta sanitària dels nens del TM. Ja fa dies que la tinc feta, aquesta i unes quantes més... Desde que la vaig ensenyar no he parat de fer-ne, la veritat es que és molt xula i les mares quan la veuen queden meravellades.
Aquí us poso un seguit de fotos de totes les que he anat fent:


 Aquestes son pels meus fills


 
 Aquestes les vaig fer per les nebodes de la Laura.


 Vaig probar de posar el nom al regal i va quedar força be oi?

 I aquestes per el Nil que no fa gaire que ha nascut i la seva germana Ivet, així van de conjunt.
 

 Totes juntes fan goig!!!!


Espero que us hagin agradat, no seran les últimes que faig... ja tinc encàrrecs per fer-ne més.
Grácies.

1 comentari:

  1. Quin munt de carnets ;) tots molt xulos! Jo també tinc un entre mans, a veure si aviat el puc regalar!
    Fins aviat!

    ResponElimina