diumenge, 29 de setembre del 2013

Per la Queralt

La Queralt està a punt de néixer, diuen que els segons no tenen tantes coses noves i això no pot ser... Volia que tingués un regal ben especial i ara que tinc aquesta nova afició del patchwork li he fet moltes coses.
Vaig comprar les teles al Tela Marinera de Vic un dia que vaig anar a fer un monogràfic d'un puff de trapillo que podeu veure aquí. Les tenia noves la Marta i recordo que li vaig dir que eren maquíssimes, em va recomanar agafar un kit de fat quarters i sort que li vaig fer cas...

Primer us ensenyo el canviador per portar al cotxet:
 
I la bossa per posar el canviador, els panyals... Li he posat una floreta feta de ganxet que he fet gràcies al tutorial de lanasyovillos.

I per acabar li he fet un pitet per les babes i uns peücs moníssims. 
Tot el conjunt ha quedat fantàstic i a la meva cosina li va encantar.

Gràcies per les vostres visites i espero que us hagi agradat.

1 comentari: