diumenge, 10 de novembre del 2013

Funda i moneder

Fa temps vaig anar al Tela Marinera de Vic i volia comprar un kit de teles de mussols que havia publicat al bloc, però ja no li quedava cap kit!!! Em vaig conformar en comprar alguna tela solta que tenia... en quan les vaig veure a la taula per tallar ja vaig pensar què hi faria: no tinc funda per la meva tablet!!!
He trigat en poguer-la fer però aquí la teniu, les teles m'encanten i he anat veient que moltes de vosaltres també heu fet uns bons treballs amb elles.


Aprofitant que la tela és molt maca, també he fet un petit moneder que m'ha encarregat una amiga per ella. M'ha deixat via lliure per les teles i espero que li agradin. És una mida bona per posar la targeta identificativa  si no l'has de portar visible i a més hi cap a la butxaca del pijama de la feina.

 Encara que una part és per mi i l'altre és un encàrrec, aquí teniu el conjuntet.
Espero que us hagi agradat.
Fins aviat.

1 comentari:

  1. Aquesta roba és espactacular a mi m'encanta! La trobo genial! T'han quedat molt xulos. ;)

    ResponElimina