dilluns, 9 de desembre del 2013

Gorros de crochet

Fa molts dies que no escric res, no us penseu que m'he oblidat del meu blog, em falten hores... la feina, la família, els meus hobbies... no tinc tantes hores i al final hem de retallar per algun lloc. 
Això ho dic perquè no tinc perdó per no haver publicat aquesta entrada abans. El dissabte 23 de novembre vaig fer una classe per ensenyar a fer un gorro myboshi, van venir dues amigues meves i vàrem estar tot el matí fent i desfent.
Les llanes, el tutorial i el ganxet són de myboshi, la veritat és que queden uns gorros molt xulos. 
Ara ja m'he comprat el llibre i espero fer alguna classe mes.




 
Gràcies a l'Astrid i a la Laura per venir, haig de dir que l'Astrid ja té les llanes per fer-ne dos més!! Apa ja saps, a treballar. I jo...ja no sé cuantes en tinc...jajaja això és un vici!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada