diumenge, 20 d’abril del 2014

Weekend bag

Crec que el dia hauria de tenir mes hores... no se si us passa però no tinc prou temps per fer-ho tot.  
Vaig comprar el kit weekend bag a Sitges del Tela Marinera i tenia unes ganes immenses de fer-la. Quan la Marta me la va ensenyar no m'ho vaig pensar ni dos segons, m'el quedo!!!
Un dia em vaig dedicar a tallar-ho tot i deixar-ho a punt per cosir.

I un cop tot preparat a cosir!!!
La veritat es que m'encanta com m'ha quedat i a mes he utilitzat una espuma que tenia la Marta per substituir la guata i així la maleta queda més rígida, es treballa super bé.
L'hem estrenat aquests dies de festa i he aprofitat per fer-li fotos ben plena, només em falta  cosir una tira per penjar-nos la maleta pero teniem que marxar i no tenia més temps.




Espero que us agradi i que hageu tingut una molt bona pasqua.



1 comentari: