dilluns, 27 d’octubre del 2014

Bossa labors

He començat un nou projecte de ganxet i he pensat que em podia fer una bossa per portar els fils i tot el que necessito per fer aquest projecte nou.
Tinc bastantes teles que vaig acumulant, les que feu patchwork ja sabeu que sempre anem comprant sense saber què en farem, les vaig anar separant amb tonalitats blaves i verdes fins que vaig trobar una combinació que em va encantar.. 
Tenia ganes de fer una bossa de quadradets i així ho vaig fer, sempre tirem a fer coses senzilletes i aquesta vegada em vaig complicar una miqueta però n'estic super contenta de com m'ha quedat, m'encanta!!!






I aquí teniu els tres colors que faré servir per al nou projecte, girs, verd i vermell (a la foto no s'aprecia gaire). Per Instagram he posat i aniré posant fotos del procés d'aquest projecte a @annamanualitats 
Espero que us hagi agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada